Friday, December 10, 2010

terima kasih sbb buat aku nak nangis!

owh, si dia yg dimaksudkan bukan sesiapa yang sangat special di hati aku sahaja... malahan, di hati kalian juga... siapa dia yg dimaksudkan???

penyanyi lagu nasyid inggeris yang menjadi fenomena sekarang... siapa dia?? MAHER ZAIN...



lagu INSYAALLAH ialah lagu pertama dia, yang aku dengar di radio ikim time balik sekolah after stayback... dalam kereta... sblom azan asar... memang terpukau aku! aku sure mesti suara dia hebat bila mengaji... dan tepat jangkaan ku bila ade skali tu terdengar dia mengaji...

satu yg pasti, tak kira lagu atau alunan suara mengaji dia... mmg buat aku sebak! nak nangis weh! serios! (pelek kan? kalian ada rasa itu perasaan tak??)

aku tak tahu, mungkin muzik atau lirik atau suara dia, aku tak tau yg mana satu tp mmg ada aura yg merangsang perasaan hiba, seba dan sedih pada aku! insaf pun ada!

belum ada sapa2 lg yg bole buat camtu kat aku!

aku solute la MAHER ZAIN! itu buah hati aku yg baru! (syok sendiri)


p/s: bole x dpt bf @ suami mcm dia di zaman akan dtng??? :D




-dengar dan hayatilah lirik dari lagu2 MAHER ZAIN-

No comments:

Post a Comment