Friday, December 9, 2011

warga UiTM

masa aku update ni, bateri notebook yg aku pinjam ni tinggal 15% je lagi... so x byk bole cite, tapi sedaya upaya taip sebyk story yg bole....

arini, 10 DIS 2011...
hari ke 23 aku menjadi penghuni bilik 104, Redang 4, kolej Redang, Uitm Dungun, Terengganu...

ramai kawan aku jumpa... dr latar berlakang yg berbeza, program berbeza, nama lain, asal lain2 tmpt, muka semestinya lain! hehe

MDS- Minggu Destini Pelajar:

16 Nov-21 Nov 2011, minggu plng memenatkan dan jadual padat gler (smpt tido hnye 2 jam sehari)
masa ni dpt group 7, skali dgn one of my roomate...
dlm group tu, x silap ada 4-5 org yg ada nama NADIA/NADIAH pd nama die... x ke confius mereka2 yg lain??

so, dgn bijaknya aku bg la nama samaran aku (NADIE) sbgi panggilan...
disebabkan agak berbelit lidah mereka nak sebut, sesuka hati depa bg nama baru kat aku (NODDY) sbb, sng ingat n agak pelek. besides, tu mengingatkan mereka pd kartun MAKE WAY FOR NODDY... (bole gitu?) -acceptABLE lg la kan...

yg sgt x bole blah, ade bdk len dgn selamba badak kasi nama baru lagi, which is DOWNY... ini melampau sbb samakan aku dgn softener... UNACCEPTABLE! huh!

sini ramai kawan aku dpt kenal... antaranya:

roomate 1: Syeera
roomate 2: Siti

classmate: Laily, Najwa, Hazel, Intan, Aya, Ain, Nurul, Fa, Diba, Jiha, Farah, Alin, Falah, Ila, Nat, Tihi, Irfan, Arif, Reza, Fendi, Syabil, Thaufiq, Faris & Naim


tu tuk group C & D... kami gabung kelas dgn group A & B bile kelas mlm computer shj... tuk program dip. food serve tis sem, hanya ada 51 org pelajar shj...

tuk entry yg ni, smpi sini dulu... owh, ade entry lagi nanti... nantikan...


tinta penulis: perlahan-perlahan sedaya upaya update blog, post entry...

No comments:

Post a Comment